Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

MAY 2008: Exercise & Fitness

Category: By Pyromaniac
Exercise & Fitness
May 2008

Aku terkejut beruk bile timbang je berat badan aku dah gain weight..alamak dah tak hot n spicy lagi..adeh..bukan apa pasal kesihatan aku la nie..aku nie suka makan n masak..bile jarang exercise cepat la naik badan nie..dah jadi ikan buntal la plak..dugung..so aku dah bercadang menjadikan bulan may nie..masa yg sesuai untuk aku menurunkan berat badan ke paras ideal..byk tindakan drastik telah aku lakukan..diet..makan yg seimbang..dan aku sanggup memperabiskan duit aku yg tak seberapa nie beli alat exercise dan supplement untuk kurus..hehe..dan setiap petang je..lepas abis keje..aku mesti singgah jogging di tempat favourite aku..taman tasik titiwangsa dan tasik perdana.sesambil tu leh cuci mata..ala tgk pemandangan indah je la..aku nie ikhlas dan jujur ..ha ha..masuk gym?belum masa lagi..tengok la

Inilah supplement yg aku beli dari GNC..berharga dekat RM200 ++..result memang bagus untuk bulan pertama..aku dah kurang selera makan..berat badan pun dah kurang 4 kilo..tapi harga nya mahal sgt..tak mampu aku..beli selalu

Alat exercise yg ada dalam bilik aku..tapi aku jarang guna berhabuk je...malas..hangat2 sekejap jer..dan skrg aku campak ke tepi

 

0 comments so far.

Something to say?