Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Anugerah Planet Muzik & Congkak Movies

Category: By Pyromaniac
20 April 2008
Congkak Movies

Antara cerita melayu yg aku berani layan..aku kedekut sket nak keluarkan duit kalau tgk movies yg tak berkualiti nie..disebabkan pengaruh cerita jangan pandang belakang..aku pun beria ria nak layan cerita nie..biler dah tengok cerita nie..oklah..jalan cerita tak mengecewakan..mesti la pasal congkak dah nama cerita dia mcm tue..good job ahmad idham!malam tu aku plak ada masalah ngan si dia..!hampeh

Anugerah Planet Muzik

aku ngan si buddy aku nie terpaksa rushing pergi ke kuala lumpur convention center nak pergi layan anugerah planet muzik nie..jarang sekali dpt invitation dari artis2 nie..haha..rasa mcm glamour plak..aku takut kene halau je masuk situ dah la aku comot dan membe aku nie plak pakai short dan t shirt jer.

Ohh..masuk je dlm dewan tu..sit aku terletak di antara barisan hadapan memang tak mengecewakan langsung..leh nampak dekat je stage tue..sesambil layan perasaan dengar lagu niee..aku dapat rasakan tempat aku bukan di sini..aku bukan jenis giler glamor..aku leceh sket kene pakai dressing smart pergi majlis sosial mcm tue..aku nie jenis sempoi je..tak leh bawak majlis..alah layan sekali sekala apa salahnya..adios bulan april
 

0 comments so far.

Something to say?