Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

GENTING HIGHLAND: Happy Hour

Category: By Pyromaniac
GENTING HIGHLAND
Happy Hour
13 APRIL 2008

Aku pertama kali pergi ke genting highland time aku student dulu..sorang membe aku nie ngan selamba ajak aku drive naik kereta malam buta kul 12 malam daki banjaran titiwangsa drive naik ke genting..dah la aku first time cuak giler..tapi lama lama dah terbiasa..sket2 je aku kalau malam mesti naik sana..sebab apa..aku suka udara yg segar dan sejuk terutama time hujan..peghh best gile kabus dia..masyuk jer rasanya.leh himpit panas!joke takde la aku senakal tu.selepas tu nak kira terlalu kerap aku pergi ke genting highland nie sampaikan takde apa yg menarik dah bagi aku..kerap main indoor game je..yg kat luar tak pernah sentuh pun maksud aku outdoor dia la..rasanya terlalu mahal dan takde org nak ajak aku main...kekerapan aku pergi ke genting bertambah biler aku ada projek kerja kat genting nie..lagi la tambah boring naik kat sini..adeh
Tapi mood nie berubah selepas aku main outdoor nie..aku rasa happy giler..mcm balik ke zaman kanak2 ribena..serius aku tak pernah rasa detik sebegini..anehkan..lantak la korang nak kata aku apa...at least aku happy!
Nak mulakan cerita..Ohh si dia tue bukan main lagi nak ajak aku pergi ke genting..ok la aku mengalah..kali nie..konsep perkongsian naik kete dia..aku bayar toll n tiket...nasib baik cuaca mengizinkan..tak la rugi tiket tue nanti..dah park kete semua..naik la cable car..yg nie nak kira first time gak..bukan main jakun lagi aku time tue..senyum sampai ke hidung time tue.sengih2 mcm kerang busuk




SPINNER
Bende nie memang kegemaran aku..mcm naik buaian berskala besar..byk kali gak naik bende nie ..dan tak membosankan..menjerit sepuas hati...syok giler


BUMPER BOAT
Game atas air seronok jugak aku ngan si dia layan..kalau boleh semua game nak cover lah..rugi tiket beli mahal2



MATAHARI
Naik bende nie rileks je..tengok pemandangan dari atas..feeling happy sorang2





COCKSCREW
Rollercoaster memang kegemaran aku sejak dari kecik lagi...lepas naik bende nie duk suka dan sengih sorang2 mcm org giler sekejap


DINASOURLAND
Menatang nie pun aku tak paham konsep dia..kononnya nak terangkan pasal dinasour la..tak takut pun dinasour tue bukak mulut..mau je sumbat C4 bagi meletup




GERAI SIAM
Gerai nie marvelous sedap..aku suka tomyam dia..hirup sampai licin..jilat kalau boleh..segan dowh nak wat kat public..hiks..rasa masam n spicy sket.. original thai..pekerja dia pun speak..krap kup kang sap..ABC dia biasa saja




SPACE SHOT
Damn..bende nie memang kegemaran aku..selagi bende tu semakin menakutkan..mencabar adrenalin aku..bende tu jugak aku nak cuba..sampai muak..cuak?ada la jugak..tipu la kan takde feel..tapi lepas dia hempas je turun ke bawah..nak ketawa suka pun ada..huhu..rasa mcm jatuh gravity..best giler!!!!rugi tak cuba bende nie kalau pergi genting








Aku ngan si dia terpaksa pulang awal gara hujan lebat la plak time nie..tak sempat nak main puas2..tapi yg last game aku main sebelum pulang..spinner..tgh je pusing game tu..hujan lebat mencurah2 hahaha..basah abis baju aku..happy tak terkata!

 

0 comments so far.

Something to say?