Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

SUNWAY LAGOON

Category: By Pyromaniac
SUNWAY LAGOON
30 MARCH 2008

HUrray..perkataan pertama keluar dari mulutku..aku happy semcm biler plan nak mandi di sunway tercapai jugak akhirnya..sebenarnya tiket nie dah lama dibeli oleh si dia..sebelum pergi ke bangkok lagi..tapi ahad nie baru ada kesempatan masa sesuai untuk pergi disebabkan si dia demam sebelum nie..kasihan...time nak pergi nie pun mood dia tak ok..dtg bulan kot...oh nak panjangkan ceritanya..aku bertolak dari rumah..pagi dinihari..sesampai je aku tgk dia ngan adik dia memelahap JCO donut..bukan main melantak lagi..tak ingat org belakang nie..aku nie fan donut..mulalah mengomol tak puas hati..mana donut aku?aku bilang..ha ha..ohh selepas menukar seluar baru aku jenama speedo yg baru di beli tempoh hari..satu kl aku mencari seluar nie..huhu..gara2 nak terjun mandi..bende yg pertama sekali aku nak main ..jeng jeng..kapal layar (pirate ship)..mcm mana game tue?ehh entah tapi yg aku tau kapal besar tu akan terhuyung ke atas dan kebawah..tak takut sgt dowh..aku ngan adik dia je naik..si dia? lepas tu plak game cawan berpusing kitaorg duk layan..wat pening kepala den jer...mcm mabuk minum air tuak..dan acara kemuncaknya adalah tomahawk..pegh masyuk air kat kepala abis apabila bende tu berpusing 360 darjah...dah la aku duk kat depan sekali ngan adik si dia..kononnya nak tunjuk tererrr..gayattttt nak mampuss..menjerittt mcm nak gilaa..yay..tapi seronok..haha...then layan la plak roller coaster dia..sebanyak 2 kali gak tu..tak takut..HUHU..game yg paling seronok nak pergi layan WILD WILD WEST..situ ada Niagara Falls Flume Ride, Grand Canyon River Rapid dan etc..naiklah bende tu sampai nak naik muak..

Dah abis dry park kitaorg pergi le layan plak..wet park..mula2 tu tgk la budak hingusan tu duk main surfing..sebenar aku pun tak reti..kutuk je lebih..wet park memang syok giler...apabila main gelongsor dia bersama si dia...yay...tapi tak puas hati la geng arab yg tak reti bahasa nie...wat semak dan kecoh je..entah tetiba biler layan jer wet park nie,ada sorang tu duk usya si dia..wei mata tak berkelip tu..mau je aku terajang kat situ..tapi sabar beb..selepas seharian suntuk mandi sampai kecut jari jemariku ini...pulang la kitaorg biler dah nak petang..memang layan abisla kat sunway lagoon nie...korang tau la lepas berkubang perut mesti lapar..aku melantak la sampai puas laksa shack yg ada kat sunway tu..si dia yg belanja..lagilah sedapkan.. :)

 

0 comments so far.

Something to say?