Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Happy birthday to me

Category: By Pyromaniac
Apa yg menyebabkan aku segera update blog apabila aku terlalu bersedih..inilah adalah medium yg membolehkan aku tenang seketika.aku takutkan nanti apabila sakit hati n terus mati..tak pasal2...dah lama aku asyik bercerita pasal entry happy sana sini..dan aku masih sempat nk update blog nie sebab hp aku nie masih lg menggunakan window..kalau tak mati kutu ..byk benda aku nk cerita sebenarnya..aku skrg berada dlm vessel di pelabuhan labuan; time aku menulis blog nie aku berasa terlalu sedih entah kenapa aku rasa diri aku keseorangan,org yg aku cukup syg selama nie dah berubah..byk perubahan ketara,jarang menelefon aku dan sms..entahlah..pernah sekali aku menelefon rumahnya..dia dikatakan pergi kursus tp bile aku bertanyakan jawapan dia cuba untuk mengelak..tak seperti dahulu..tiada rahsia.dahulu semua aktiviti dia memberitau aku..tp kini sebaliknya..waktu aku menulis blog nie..aku sesak dada teramat sgt sedih.biul.gila...biarlah org nk kata aku bodoh ker etc.aku boleh cr apa saja yg aku nk tp aku cuba untuk setia walaupun aku Tau ada masa aku tk dpt apa yg dihajati..aku apabila syg seseorg tu, aku akan menyayangi dia dgn sepenuh hati.apa lg bukti yg perlu aku lakukan,aku pun tak mengerti.aku Tau ada masa perangai aku menjengkelkan,tp time sunyi sebegini aku memerlukan perhatian dr si dia..sEntiasa ingin berhubung,tp layanannya begitu dingin..aku tak Tau apa salahku..mungkin aku sudah terlalu bosan basi untuk dikenali lg..mungkin aku terlalu taksub pada dia..sEntiasa nk update blog kenangan terindah bersama sidia..dan dimana jua sekali pun aku berada,aku akan tetap membawa gambar kenangan bersama walaupun aku berada di offshore ker satu dunia.sket2..belek gambar.rindu.gila bayang...kali nie aku celebrate birthday keseorangan di atas lautan...dan aku bertanyakan pada diri aku?adakah aku percaya pada cinta lagi?entahlah..rasa sesak dada mcm nk mati kali nie..happy birthday to me!
 

5 comments so far.

  1. Aiden Reez November 9, 2008 at 9:45 AM
    Buat Pyro...

    Jangan sedih2 ek... Selamat hari lahir yang ke ....

    Ikhlas dari Reez...

    :)
  2. yet my last November 9, 2008 at 10:47 PM
    Loh cian je...happy belated birthday!!:)
  3. Ad Rifza November 11, 2008 at 4:37 AM
    SELAMAT HARI LAHIR UDIN..Semoga impian menjadi nyata dan dipermudahkan semua jalan hidup olehNYA...
    Tiap hubungan ada ujiannya..Sesekali diuji..Dua kali diuji..Tiga kali diuji...Semua ujian adalah anugerah yang penuh dengan hikmah yang kita tidak tahu..Insyallah...Sabarlah dah alaminya dulu kan..So BE STRONG...
  4. ceri merah November 13, 2008 at 11:39 AM
    Jangan bersedih..Jadilah lelaki yang paling bahagia..
  5. fIcK a.k.a kaka November 29, 2008 at 2:06 PM
    hye bro..
    erm, relaks la...
    setiap perhubungan, mesti ade pasang surutnya...
    mayb ade sebab si dia buat begitu...
    neway, berusaha untuk memulihkan kembali perhubungan u dgn si dia ok!
    X lupa jugak, selamat hari lahir....
    jgn sedih2...

Something to say?