Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Interview

Category: By Pyromaniac
24 08 08
Interview
BAKER ATLAS
Ini adalah selangkah ke hadapan untuk aku menceburi bidang baru plak..memang aku dah lama meminati kerjaya oil n gas nie..terutama offshore..tapi takde peluang lah..aku bukan terer sgt pun dan dah bosan ngan industri air dan sebelum nie LPG...skrg bertukar angin..aku apply la new application kat jobstreet..sesaja je la kan..aku tau takde peluang..n then dorang call, aku short listed..antara among 1000 org candidate dan aku top 10..peghh..rasa mcm tak percaya giler..org kata itu lah rezeki..dan lepas ada ujian bertulis..aku pass dan menyusul plak ngan presentation bersama ngan mat saleh tua nie..tapi knowledge dia superb dan banyak menolong aku..ades..entah dapat ke tidak~
Info tentang Baker Atlas
Operating Area: 90 country worldwide
HQ: Texas
Providing servicing n solution for oil n gas industry
Antara company yang terbesar kat dunia masuk dlm FORTUNE
 

0 comments so far.

Something to say?