Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Berbuka Puasa Bersama Mr Z di Carl Junior

Category: By Pyromaniac
Double meaning nie?ke aku otak kuning..ha ha
Aku suka fries dia..original

23 09 08
Berbuka Puasa Bersama Mr Z di Carl Junior
One Utama
Adeh entry pasal makan lagi..Mr Z nie adalah draftman aku kat opis..banyak menolong aku time nak suruh wat plan n drawing..sempoi je orgnya..selalu suka ajak aku main snooker walaupun aku tak reti sgt..dan kali nie nak ajak la berbuka sekali sebab aku tau lepas nie nak bertukar kerja lagi...takde peluang nak lepak dah
Burger Carl Junior bagi aku the best la..besar dan juicy walaupun harga boleh tahan mencekik gak..tapi aku suka jeruk dia la..leh tambah dan termasuk ngan air boleh refill..alternatif terbaik untuk pengemar burger selain dari MCD atau Burger King
 

0 comments so far.

Something to say?