Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Jalan Jalan Cari Makan: Restoran Sukhumvit

Category: By Pyromaniac
Restoran Sukhumvit

Kg Baru Kuala Lumpur


Aku nie memang suka makan..masak dan makan..jadi kali nie aku akan sentiasa memperbaiki skill makan aku..ha ha..lokasi seterusnya restoran sukhumvit..aku dah berapa kali pergi ke sini..restoran nie dipopularkan oleh membe aku si am nie..dia kata terdapat tom yam yg best dan suasana romantik gitu..puas jugak la sesat nak cari jalan kan..dan akhirnya jumpa la..landmark dia gerai makan yg semuanya putih..bangku meja etc semua putih suci murni..aku pun tengok la menu dia..wow nampak cam menarik..order la nasi goreng herb dia..aku dah lupa nama dia..tapi rasanya sedap la..unik..ha ha aku nie pengkritik makanan yg hebat..dan biler tomyam tu plak sampai ..hirup je sesenduk..nyum ok rasa not bad tak pedas sgt la..tapi ada rasa yg secukupnya lah..ngan siput kecil pun letak dalam tue..puas hatilah melantak malam tue..dan ramai kwn2 aku bawak pergi ke situ..enjoy makan!
 

0 comments so far.

Something to say?