Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Marche

Category: By Pyromaniac
20 08 08
Marche
Mutiara Damansara
Aku sebenar lama dah mengidam nak melantak kat sini..nampak cam best aku mampu nak lalu je la dan time tu jugak tgh kering kontang..skrg nie duit ada lebih sket bole la try..tiap minggu makan sini bankrap la aku...sebelum time nak pergi ke sini ada la yg bagi cadangan nak makan tgi friday..aku cakap try la makanan lain kan..ohh aku nie jakun sket makan tempat mahal mcm nie..masuk cari la sit..n then dia bagi satu kad..kad tu apabila kita nak order makanan..dorang akan cop..stamp satu persatu..dan time nak bayar tu kene serahkan kad tu la..mcm rekod..yang menariknya tentang restaurant nie ada banyak gerai..gerai rossti..spaggeti,drink,dessert,pizza dan byk lagi aku nak huraikan..pergi sendiri la kalau nak tau
aku order la rosti n cheese berserta ngan sosej yg besar dan sedap..tak muat mulut nak masuk tu..ngan jus buah dragon..ditambah lagi dengan steak ayam yg sedap..hu hu..kuat makan ler aku nie..berapa kilo dah naik untuk hari nie..sejuta kalori kot






















 

0 comments so far.

Something to say?