Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

New Shoes ADIDAS

Category: By Pyromaniac


15 01 o9
Kasut Baru Adidas
Pertama kali dalam 4 tahun, aku membeli kasut baru..kasut yg bakal digunakan masa di gym nanti..aku dah tak sanggup bersakit lutut n kaki menggunakan kasut yg tak sesuai..jadi beli je la..bukan beli selalu pun..untuk kesihatan apa salahnya..dan semasa aku menulis entry nie 3 bulan kemudian..kasut nie sudah hilang..uwaaa..sial punya perompak..kasut aku nie pun kau nak kebas..aku hilang kat depan rumah aku sendiri tue!menyumpah seranah adoiuss..duit lagi nak beli yang baru..
 

2 comments so far.

  1. hafizzuan March 30, 2009 at 12:57 AM
    hilang?? sian,,

    beli la kasut lacoste..smart sey hehe
  2. Pyromaniac March 30, 2009 at 7:33 AM
    aduss..rekemen lacoste ke?tu sebulan gaji bang oii..

Something to say?