Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Ayam Penyet

Category: By Pyromaniac
15 01 09
Ayam Penyet
Aku baru habis menyelesaikan segala urusan pembayaran gym aku di the curve..lapar rasanya..dan aku tak tahu nak makan di mana..di sini kebanyakkan restoran nya mahal dan tak berbaloi..mundar mandir la aku di sekitar the curve nie..dan akhirnya ternampak satu kedai yg terletak di penghujung blok..restoran ayam penyek..kisah dulu,kalau aku pergi ke johor bharu wajib aku akan singgah makan di restoran nasi penyek yg terletak di hadapan hotel new york..disitu pengalaman pertama aku mencuba hidangan nie..kalau aku bertanya org johor..hidangan nie sebenarnya berasal dari indonesia..lauk utamanya adalah ayam rempah..yg di leperkan dan sambal belacan..selain dari itu..jus avocado nya peghh sedap dan boleh tahan rasanya ..enak sekali..masa aku makan nie..berhadapan meja aku..ternampak kelibat irfan khairi..orgnya sempoi je tapi byk duit dalam usia yg muda..aku harap akan menjadi seperti dia suatu hari nanti..seronok apa tengok dia pertengahan bulan mcm nie pun boleh shopping lagi..kalau makan gaji jangan harap la!
Kene pilih menu dulu..tulis dan pass kat kaunter
Hidangan akan dihantar selepas nanti

Jus avocado ..ada coklat kat bawah..sedap dan pekat!


Itu hidangan istimewa petang ini..nasi penyet..

 

0 comments so far.

Something to say?