Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Offshore life: Manikar Beach Resort

Category: , By Pyromaniac

25 11 08
Manikar Beach Resort
Labuan nie walaupun bukan tempat perlancongan utama tapi hotel selalu juga penuh..susah nak dpt betul berdekatan ngan area bandar..aku sebenarnya tak berapa suka menginap di sini sebab lokasi jauh..kalau untuk honeymoon boleh la..tapi untuk kerja..pikir dua tiga kali gak..hotel nie terletak betul di penghujung pulau labuan..lokasi di utara dan menghadap laut china selatan..kat hotel nie jugak ada tempat berdekatan yg boleh nak lawati taman burung dan chimney..mcm biasa la bilik nie aku conquer la sorang2..dan aku suka berendam dlm bath tub..rileks nyaaa..kerap gak aku menginap kat sini sampaikan receptionist dah kenal muka nie! lately nie aku dpt komen dari membe bloggers aku..eh pyro u nie keje part time ke promote hotel nie..ada elaun ke etc..haha..bukan apa le..at least mana tau membe blogger nak cari hotel satu malaysia nie senang la refer pada blogger terdekat..biasa la kat laman web hotel nie bias sket..semua nampak cantik!
Shower

bath tub

gambar pyro takde la..aku bukan popular mcm elizabeth wong pun!

Blok hotel

berehat di tepi pantai selepas penat bekerja?penat ker?





Spa dan rumah urut





Pool betul menghadap laut china selatan





Pyro suka mandi buih..yay..seronoknya!tgh nude nie!huhu
 

1 comment so far.

  1. airy March 23, 2009 at 12:02 PM
    wah tengah nude katanyer ahakz

Something to say?