Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Offshore Life:Im the Bad guy?

Category: By Pyromaniac
Cawan coke aku tu!~yg lain aku tak minum..haram.. :)
Salah satu pub kat labuan nie

26 11 08

Party at Fun Club, Labuan


Aku time nak menulis entry nie teragak2 gak perlu ke aku bercerita ttg kisah gelap etc nih..rasanya mcm tak sesuai mana tau dapat bakal awek ke etc dari cyber nie..tetiba baca pasal entry aku masuk ke club etc..cancel jadi bakal suami..ha ha ha..bukan apa at least aku tak hipokrit..kalau setengah org kata sanggup bersumpah kata ohh tak pergi ke tempat mcm tu semata mata untuk memenangi hati seseorg..dan lepas tu berbalik kepada asal..aku sebenarnya bukan la kaki club sgt pun dah lama aku tak pergi sebenarnya..dan aku pergi ni pun sebenarnya tak di rancang..secara kebetulan pergi beramai2.dan aku tak tau plak dorang nie nak pergi ronda 5 club satu malam..ades kalau tak.. aku tak ikut punya..tambahan plak duk kat kapal berbulan2 menyebabkan aku bosan dan merewang kemana saja..walaupun aku tau tempat nie bukan yg terbaik..takde pilihan sebenarnya....kat KL aku tak pergi pun...dah stop bende nie..cukup tua bagi aku..walaupun ada setengah org tu jumpa je aku..tegur..eh pyro malam nie kau tak pergi club ke..jadi gigolo..jumpa mak datin..what? muka aku nie jahat sgt ker..ada gaya toyboy ker?adoi

Kalau kat labuan nie..malam cukup membosankan..tak mcm kat KL..ada byk tempat boleh pergi..yg meriah pun kat sini club..lepas sampai je di jeti labuan nie,selesaikan urusan di bank..aku just mengikut je budak nie bawak aku..dan masuk la di satu club yg famous gak kat labuan nie..kat club labuan nie terlalu banyak ayam..bitch**s dari filipin..kadang ada seramai 20 org buat performance atas stage..pakaian perghh leh gugat iman..so far nasib baik pegangan aku masih kuat lagi..cucu imam besar masjid la katakan..apa kaitan keturunan ngan iman? cuba jawab..hu hu..aku respect prinsip kawan aku mat saleh nie..umurnya awal 30..hensem muka mcm brad pit..body not bad la..tapi tak melayan ayam2 kat sini..dan berduit..dia kata kalau nak layan anytime je boleh dapat..tapi dia ada prinsip melalui hubungan yg sah atau couple la..bukan makan luar..peghh..aku pun mcm tu gak la..sebab org hensem selalu mcm tu kan..ha ha..poyos gile punya ayat..

Ohh bersambung cerita lagi..kali kedua nie aku masuk club lagi..ades..nie gara membe iban aku sorang nie la..dia kata jom pergi bandar..tambahan plak time tu ramai dah demob..kecuali aku dan beberapa org crew je..mula2 tu aku ingat kan dia nak jumpa cousin dia je kat hotel tapi nak pegi ke club skali..yg haram aku naik hangin je..sampai ke kat club dia terus lepak ngan ayam..dan aku plak terpingga duk keseorangan dalam club time tu..time tu club lengang..yer la awal minggu..aku melepak je atas sofa berdekatan ngan membe aku tu..dan tetiba aku di sapa oleh mak yam.. dia cakap...U nak ayam filipin..aku mendiamkan diri sekejap..tetiba dia panggil 10 org ayam filipin berdiri depan aku...aku terkejut..terkelu..menenguk air liur yg sedia kering..dan tetiba datang 2 org lepak kat sebelah aku..erkk aku terkejut..mak ayam tu suruh aku memilih..aku ckp..sorry im not interested..aku nak hang out je kat sini..dan biler aku sebut tu..kesemua ayam tu kecewa..muka mcm berak kapur..takde service..ades..lepas tu aku terus mood tak ok keluar sambil biarkan membe aku tu wat apa yg sepatutnya dia leh buat..dan dalam masa 1 jam gak aku melepak restaurant kat luar tu..makan menunggu supaya membe aku nie selesai ngan tugasnya..lepas 1 jam aku balik ke club nak ajak dia pulang..dia blum puas lagi..ades..tension gile aku time tu..kalau tak disebabkan water teksi .dah lama aku blah..dan cousin dia tgk aku keseorgan mula la mengajak aku melepak ngan satu group nie...ada singer ,bonzer..dan club manager..bonzer nie mukanya mcm tak puas hati ngan aku..apa mau cari gaduh ker?..dan selalu merenung aku..entah apa silap aku dan lepas tu aku jadi kamching ngan dia siap ajak aku menari lagi...selepas berborak rancak...adoi..singer tu plak siap promote aku ayam2 katanya leh dapat diskaun..adoi dorang ingat org yg baru turun dari kapal nie..kaya berduit kot..silap la...boleh kayakan club dorang...walaupun aku mcm nie..aku tak menyentuh pun air berbotol kan situ..biarlah aku dah rasa cukup jahat..mana tau tetiba kapal aku karam mcm titanic tak sempat la bertaubat kan! satu peristiwa yg lucu dan memalukan pernah berlaku time nak demob nie..kapten aku nie mat saleh..dan dia belanja la satu anak kapal..minum2 n happy2..berapa buket dia belanja sampaikan kebanyakkan crew membe dari myanmar ni dah tak boleh layan lagi..dan yg mangkuknya membe aku yg melayu nie time nak pergi ke pasar malam dia carry skali tin nie..tak pasal tersadung kaki langgar batu jalan..tergolek2 la tin yg berjenama haineken..matilah makcik n pakcik tu nampak..n masing jauh duk menggeleng kepala dan mulut menjuih..tak pasal aku mendapat malu gak la..dan lari jauh2 pura pura tak kenal..ha ha..aku kenal akan diri aku nie..walaupun luaran aku nampak jahat tapi aku kenal hati aku sendiri..bukan la nak kata aku nie mulia sgt pun!aku just average guy je :)

 

1 comment so far.

  1. K i a H R o N g G e n G March 21, 2009 at 11:59 PM
    iman kena kuat neh....

Something to say?