Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Offshore Life: Waterfront Hotel

Category: , By Pyromaniac

7 11 08

Waterfront Hotel

Leceh sebenarnya kalau kene standby kat onshore nie..duk kat hotel melangok je kejenya..makan n tido dan surf internet..tambahan bandar labuan nie takde apa pun yg leh explore lagi..dan kebetulan plak hotel yg aku menginap kat tiara tu fully book terpaksa la berpindah ke hotel baru...leceh sket hotel kat labuan nie..selalu je penuh terutama yg ada star la..kalau rumah tumpangan tu ada la jugak kan..tapi pasal kerja nak la yang selesa sikit..bukan aku yang bayar pun company..dan kali nie aku menginap di hotel waterfront..berhampiran ngan bandar ..sepelaung je dari Ujana dan tempat makan..sini takde internet..leceh sket la kene bayar tapi nasib baik aku menginap sehari je.. aircond hotel nie gile babas sejuk..pakai selimut dua tiga pun masih terasa mengigilnya..mcm kat kutub utara la plak..yer la aku pun tidor sorang sebilik gak..dan aku pernah dengar cerita la membe kerja aku yg penakut sorang tu..tak berani tidor bilik sorang kata ada lembaga la..hantu katil la etc..ades bagi aku tak payah la nak pikir bende tu..wat serabut je kepala..



































 

3 comments so far.

  1. Ad Rifza March 15, 2009 at 1:21 PM
    Wahhh lawa siot hotel ni..nak pegi lah..tapi tatau bila..haha..
  2. airy March 16, 2009 at 1:33 AM
    lawanyer ....bile ko nak baawak aku ahakz
  3. Anonymous March 17, 2009 at 5:47 PM
    Bersihnya laptop aku..pandai mu jaga Mr Pyro...haha

Something to say?