Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Offshore life: Tiara Hotel

Category: , By Pyromaniac
5 11 08
Tiara Hotel
Bagi aku hotel nie cukup selesa..suasana kat dalam bilik ni ada 2 bilik yang super besar..2 tandas..hall dan juga dapur..kalau untuk family memang sesuai sekali menginap kat sini..tapi yang leceh pasal lokasinya yg jauh sedikit la dari bandar labuan..kene naik teksi..internet pun free..tapi yg tak seronok bagi aku walaupun bilik besar mana pun aku tetap mcm dulu..tidor sorang gak.. :)


Lokasi Hotel Tiara
Almari yg besar

Pyro tido dgn nyenyak atau berlakon time nak ambik gambar nie


Pemandangan dari tingkap bilik aku



Ruang hall




Taman di tengah2 hotel





Swimming pool




Katil dalam bilik aku..king size



Suasana dalam bilik aku




Hotel ni mcm resort la..tempat untuk rileks lepas habis bekerja

 

0 comments so far.

Something to say?