Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Bagan Lalang:Restoran Senandung Malam

Category: By Pyromaniac
25 01 09
Bagan Lalang
Restoran Senandung Malam
Malam tahun baru cina nie..aku niat nak belanja la family aku makan seafood..sanggup drive jejauh pergi ke bagan lalang..semata mata nak pergi ke restoran yg bagi aku murah dan sedap untuk makanan laut nie..tapi harapan berkecai..sampai je kat restoran tu..ramai org berkerumun kat situ..aku kecewaaa..dan panas hati..bapak aku kata restoran nie mengalahkan org kenduri kawin..penuh melampau..entah mana datang ramai org nie..nak dapat meja makan punya la lama dekat 2 jam menunggu dan dekat 2 jam lagi makanan baru sampai..pukul 11 baru family aku dapat makan..kelaparan masing2..tuan punya kedai pun tak dpt control keadaan..bila dah ramai org pepaham je la..rasa makanan pun lebih kurang je..tapi nasib baik la harga murah..







 

2 comments so far.

  1. airy April 6, 2009 at 10:26 AM
    melihat kepada makanan yang enak ittew aku rasa ko pun dah sejuk ati pasal menunggu lama tu kan ehehe
  2. Anonymous January 21, 2011 at 2:21 AM
    Enormous responsibility on the milieu, it looks wonderful. I am wealthy to bookmark it and ordain make definite to survey frequently
    [IMG]http://www.sedonarapidweightloss.com/weightloss-diet/34/b/happy.gif[/IMG]
    [img]http://www.cpcstorm.com/co/images/6.gif[/img]
    [img]http://www.cpcstorm.com/co/images/7.gif[/img]
    [img]http://www.cpcstorm.com/co/images/8.gif[/img]
    [img]http://www.cpcstorm.com/co/images/9.gif[/img]
    [img]http://www.cpcstorm.com/co/images/10.gif[/img]
    [img]http://www.cpcstorm.com/co/images/11.gif[/img]
    [img]http://www.cpcstorm.com/co/images/12.gif[/img]
    [img]http://www.cpcstorm.com/co/images/13.gif[/img]
    [img]http://www.cpcstorm.com/co/images/17.gif[/img]
    [img]http://www.cpcstorm.com/co/images/18.gif[/img]

Something to say?