Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Italianesse

Category: By Pyromaniac
26 01 09
Italianesse
Entry pasal makan lagi..masa nie aku ngan teman aku nie tak tau nak makan di mana..cadangnya nak pergi ke kenny rogers..tapi aku cakap muak..dan di area situ aku ternampak la restoran nie..dah lama tak makan dekat 3 tahun pergi le kat sini..masuk je dalam tu view dia memang lawa la..mcm suasana kat italy plak..(macam la aku pernah sampai sana pun!) dan yg terkejut nya bile melihat menu..alamak nak order apa nie..dan ambik la pizza..yang lain tak mampu aku nak membayarnya..perkara yg paling melucukan bila waiter tu hidangkan satu piring minyak zaitun dan satu loaf roti..eh nak buat apa dengan minyak nie..sebagai pencicah ke?at least bagi sup cendawan ke atau butter...biasa la org yg kg mcm aku nie..mana reti nak makan mcm nie











 

7 comments so far.

  1. hafizzuan April 2, 2009 at 12:57 AM
    dah mcm jalan2 cari makan lak..hihihi
  2. Pyromaniac April 2, 2009 at 8:20 AM
    He he..dah ada banyak picture tempat makan pulak kali nie..
  3. Mr Pa April 2, 2009 at 9:11 PM
    Selamber gi Italiano tak ajak aku...hmmmm
  4. Pyromaniac April 3, 2009 at 7:47 AM
    Tan Sri Pa:wei ko la plak belanja aku makan..pergi offshore masyukk apa
  5. i'm shin... i'm inesen April 3, 2009 at 3:47 PM
    wahhhhhh.. nampak hebat..lazat.. nikmat.. ngee~

    bila nak blanja shin??
  6. airy April 6, 2009 at 10:25 AM
    perghhh italianesse....pokcik kayo jer leh gi...nak try gak la ....ops
  7. Mr Pa April 9, 2009 at 2:02 AM
    okie la, okie la...abg Pyro punye pasalkn...hehehe

    mlm esok free kn jadual mu, kite gi make kt kedai pilihan mu..budget rm5 ke bwh...hahaha

    ptg esok aku touchdown kl..cu bro!!

Something to say?