Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Jalan Jalan Cari Makan: Restoran Murni

Category: By Pyromaniac
28 01 09
Restoran Murni
Petaling Jaya SS2
Aku dibawa ke restoran ini oleh collegue masa belajar dulu.Mula mula aku sampai di restaurant nie.aku shock dan kagum..OMG.. terlalu ramai orang sehinggakan owner kedai nie menjarah tempat lain di sekitarnya..bersusun dan berderetan meja dan kerusi dari perhujung blok ke blok satu lagi.aku kagum..bussiness yg sungguh hebat..mesti tuan dia kaya raya sekarang nie..walaupun kedai nie terlalu ramai pelanggannya,service tip top..bukan aku nak memuji lebih2 tapi itu realiti yg perlu di terima oleh restaurant lain..menyajikan hidangan local diadaptasi dengan western food..seperti roti hawaii (my favourite),nasi goreng chicken chop,marryland,roti dragon dan juice yg menyegarkan pink panther sampaikan aku sendiri tak tahu nak order yang mana satu..seperkara yg menarik tentang kedai nie kuantiti hidangannya yg banyak dan harganya berpatutan..sesuai untuk pasangan couple untuk makan berdua.aku tidak boleh terlalu kerap pergi ke sini sebab nak menjaga kuantiti kalorie yang diambil oleh aku ..kalau tidak spoil dan buang masa je rutin gym dan diet aku untuk 2 bulan akan datang ini.
Rating (Pada Pandangan penulis)
Hygiene 2.5/5
Food Presentation 2.5/5
Quantity 4.5/5
Price 3/5
Services 4/5
Overall (3/5)


Roti hawaii (ini daging burger cincang,telur,nenas dan sosej)
Pink Panther (jus yg menyegarkan)

nasi goreng chicken chop


Makan bersama Mr Pa dan juga adiknya

 

1 comment so far.

  1. Mr Pa April 11, 2009 at 1:27 AM
    Thanks sbb belanja kiteorg Mr Pyro..
    Next time my treat k..hehe

Something to say?