Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Jalan jalan cari makan: Yuen SteamBoat

Category: By Pyromaniac
13 02 09
Yuen Steam Boat (Kapal berwap yuen)
Petang tu aku ada date ngan sorang minah kapal nie..cukup baik dengan aku..jarang berjumpa ngan minah yang keje di offshore nie..berapa kerat je..aku mudah berkawan ngan semua org..dan petang tu dia ring ring aku ajak aku date pi makan steam boat kat sunway..pertama kali aku sampai di restaurant nie terkejut besar..sebabnya restaurant nie ada 3 tingkat..dan setiap tingkap ada meja buffet yg tersendiri..makanan yg istimewa di sini..ayam BBQ yg sedap dan juga kuih nyonya. steam boat..menu utama di sini..terdapat berpuluh pilihan steamboat yang ada..beraneka jenis mee,seafood, bebola dan sos yg enak..aku yg nak diet terpaksa la mengalah ngan minah nie..dia ambik makanan memang cukup menakutkan aku untuk memperhabiskannya...rugi kalau bawak org pergi buffet kalau tak makan banyak..puas hati juga ler makan di sini le..



















 

5 comments so far.

  1. D'Rimba April 19, 2009 at 3:06 AM
    KENAPALA TAK AJAK SAYA SEKALI NI GERAMMMMMMMMMMMM
  2. fIcK a.k.a kaka April 19, 2009 at 8:41 AM
    alamak, steamboat!!
    sedap tuh..
    but klu pyro nak lg sedap, pi la kat restorant seoul garden..kat lrt kerinchi or kat one utama...memang best....
    weee~
  3. Ad April 19, 2009 at 3:36 PM
    sedap...

    fick, seoul garde x byk pilihan...tp yg minat daging..mmg sedaplaa

    yg kat sunway ni mmg byk pilihan, tp sup dia awat kaler menakutkan???
  4. freedose April 20, 2009 at 1:01 AM
    alamak.. terus lapar tgk makanan yg ko post...
  5. Pyromaniac April 20, 2009 at 1:46 PM
    sup tu versi tomyam kung..tu pasal gelap sket..memang la dah hitam beraneke jenis campak dalam tu

Something to say?