Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Pantai Kemasik

Category: By Pyromaniac
18 02 09
Pantai Kemasik, Terengganu
Kalau job di kerteh, pantai ni la tempat aku selalu hang out bersama dengan teman kerja..makan goreng pisang panas dicelup dengan susu pekat dan air kelapa..memang layan time tu..hembusan angin pantai..tenang sekejap walaupun masa itu kritikal sebab nak siapkan report submit ke client..leceh tul!kene berjaga sampai ke malam pulak..











Ehem2..aku masih lagi single but not available..minah nie dah jadi bini org dah





RUMBIA RESORTS
Resort paling worse pernah aku duduki..dengan harganya tak tak berpatutan..dan pernah sekali tu aku nyaris disiram dengan air panas gara2 shower tidak berfungsi..nasib baik aku tak melecur kalau tidak aku saman 1 juta..eh satu juta tak cukup..insuran cover lagi ma :)
 

1 comment so far.

  1. Mr Pa April 20, 2009 at 7:53 PM
    Hati2 Mr Pyro bergambo dgn bini org tu..bahaya!!

Something to say?