Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Jalan jalan cari makan:Hai Peng Coffea Kemaman

Category: By Pyromaniac

HAI PENG COFFEA

10 02 09


Kalau aku singgah di kemaman pasti aku akan pergi ke kedai kopi nie..bagi aku kedai nie adalah version terawal kopitiam kat malaysia ni..menu yang menarik bagi kedai nie sudah semestinya coffea..aku cukup menggemari kopi kayu manis..susu segar diadun dengan serbuk kayu manis..rasanya pasti terangkat..lain daripada yang lain..selain tu roti bakar juga boleh tahan rasanya..disalut dengan inti kaya dan butter yg istimewa...tapi local cuisine mcm nasi dagang etc plain taste sahaja..






Roti bakar yg enak


Nasi dagang terengganu

Kopi kayu manis




Telur separuh masak 2 biji..untuk lebih power!
 

2 comments so far.

  1. Ad April 19, 2009 at 1:36 AM
    telur 2 biji??

    untuk lebih power??

    ekekekeke..

    rindu laa nak balik kemaman!!15 tahun membesar disana
  2. airy April 19, 2009 at 8:30 PM
    wuih terkenal seantero malaysia kedai neh...cuma aku jer yang tak pernah sampai lagik....lazats....bile nak ajak aku

Something to say?