Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Jalan jalan cari makan:SUSHI

Category: By Pyromaniac



09 02 09
SUSHI JUSCO
SUSHI JUSCO bagi aku antara yg sedap dan murah berpadanan dengan kategorinya la..fanatic sket bab makanan jepun nie..tempura,teppanyaki,udon,unagi dan etc..jom makan
 

4 comments so far.

  1. D'Rimba April 19, 2009 at 1:20 AM
    Cubala campak ke sini sikit ha tak ajakpu gerammmmmmmmmmmmm
  2. Pyromaniac April 19, 2009 at 1:41 AM
    dah abis masuk perut ni..lambat mintak..huhu
  3. fIcK a.k.a kaka April 19, 2009 at 8:44 AM
    hehehehe~
    kite pon peminat sushi....
    bru je makan sushi semalam...
    hahahaha~
    satu lokasi best bwat peminat sushi...
    pi la kat restorant SHOGUN kat one utama..
    konsep dia buffet...
    so makan la sampai kembung peroottt..
    sushi memang berlambak, ade tempura...thai food...macam2 la...
    puas hati la coz dapat makan semua sushi tanpa limited..
    mwahahahaha
  4. airy April 19, 2009 at 8:32 PM
    weh ko tak dapat email ke pasal sushi ni....dalam email tu dia tunjuk gambar kepala ko akan berulat kalau makan sushi banyak....pastu kalau dah jadi camtu ko tu leh dikorbankan utk dibuat sushi ahahah

Something to say?