Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

KL PAC

Category: By Pyromaniac
18 01 09
KL PAC

Weekend memang jarang aku lekat kat rumah..mesti merayap punya..mak aku selalu bising..kata punggung aku kene bisul la etc..tapi pagi2 sebelum keluar aku buat la keje rumah dulu..sapu etc ("teruna melayu terakhir") ayat poyos aku..dan aku ajak la si adik aku nie menemani aku pergi ke open day KL PAC nie..dah takde org lain nak ajak kan..aku dengan art..nak ckp macam mana yer..boleh la layan untuk menggembirakan aku..sebab aku suka kuat mengomen..dulu aku pergi la ngan ex gf aku ke balai seni lukis negara..abis semua lukisan situ aku komen..apsal la arca nie nampak lucah etc..adouss..memang aku bukan jenis yg melayan seni nie ngan sepenuh perasaan..KL PAC nie terletak dekat je dengan stesen komuter sentul..ini pun kali pertama aku pergi ke sini..dengar cerita ada open day n pameran free..FREE?mana ada show kat dunia nie free dah..PGL pun harga beratus..mati takde duit nak beli tiket..sampai je dalam building tu ada persembahan bapok..entah seorg lelaki berpakaian seperti perempuan tapi ada babydolls kat atas kepala dia..pelik dan lawak..mcm akal tak betul je..itulah namanya seni kan...nak pecah perut aku sebab kuat menyakat adik aku nie..aku ckp haa kau tu sebiji mcm dia..bukan main lagi dia marah melenting dengan aku..dan di tingkat atas plak ada persembahan pameran lukisan dan pertunjukkan..alamak aku tak dpt sambung entry nie..makan cendawan yg busuk nak muntah..yakssss

KL PAC di Sentul
Arca bebola golf

Pintu Utama KL PAC


Banner

Nie angklung ke atau?entahlah



Penuh sesak ngan ramai org


Alamak show apa plak nie?

macam org sasau je..jgn komen itu seni..shuhhh

Angkat tangan

Alamak buat muka seposen plak

Selak skirts...opss

Apa dia cuba buat tue?

terlopong tgk sesuatu kot



Haa sudah apa pulak dalam pikiran dia tue

Alamak dia menunjukkan jari ke arah Pyro lah!


Selepas Pyro wat tak layan dia terus blah


Terus jadi angau

Persembahan dah abis..bagi tepukan sket

Lawa picture yg di ambik oleh mamat nie..nie buat aku geram tak dpt kamera DSLR nie


Pameran



Alamak jalan siap boleh lenggang lenggok gemalai lagi


Okestra


Kaki sapa tertinggal dalam tue




Pyro masuk dalam keranda..nak rasa feel jadi org mati..ibadat tak banyak.larikkk

Adakah Mr pyro masih teruna?


Lawa Scenary kat sini..damai je

Pyro cuba menunjukkan keterunaan dia

Comel beruk kecik bergantungan kat situ

Spesis beruk n kera kat malaysia




Pyro suka pisang yg besar!







Kerusi dari dawai buat sakit pinggul je









Seni bola pingpong


Seronok cuci mata kat sini


 

0 comments so far.

Something to say?