Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Nike new shoes

Category: By Pyromaniac


09 03 09

Nike New Shoes

Apsal ada setengah org kita bersikap mcm celaka sgt nie..pergi ke masjid untuk beribadat dan bukannya nak mencuri kasut org lain..perkara nie berlaku kepada diri aku semasa nak sembyg jumaat di area TTDI.. aku kalau pergi ke office memang la pakai seluar jean,t shirt berkolar dan berkasut sport..dan masa nak pergi ke masjid tu terlupa aku nak tukar kepada selipar..sampai di masjid aku cuba la menyorok kasut aku dengan menterbalikkan dan meletak di tempat yg berbeza....perasaan kasut aku akan dicuri memang ada semasa sebelum aku solat lagi.bila abis sahaja sembyg aku nampak kasut aku dah hilang...dah agak dah..hangin satu badan..menyumpah seranah sana sini..terus hilang keberkatan aku mengerjakan solat tadi...hey si pencuri aku doakan kau patah kaki nanti org yg teraniaya selalunya makbul doanya tau.. adoi...nak kene beli kasut baru lagi!
 

8 comments so far.

  1. CiKaLi May 12, 2009 at 8:54 PM
    biase la.. manusia sekrng en pyro.. bukan kira sgt.. men bedak pon.. eleh, en pyro kn kaye.. bley bli kasut br.. hehehe :p
  2. erul alambina May 13, 2009 at 11:11 AM
    bli jee laa kasut bwu..
    abes cter!
    hahaha~

    ps: abg pyro kn kaya raya..so,bla lagi kan nk wt amal ibadah`~ lalalalla~ ;PPP
  3. Pyromaniac May 14, 2009 at 12:31 AM
    kaya?kayap ada laa..
  4. hafizzuan May 14, 2009 at 12:54 AM
    lepas ni kita g shop sesama kasut lacoste...
  5. Pyromaniac May 14, 2009 at 6:44 AM
    kasut lacoste?fuyoo..itu sudah suku dari gaji bulanan bang.. :)
  6. Ad May 14, 2009 at 10:11 AM
    wah..ada alasan beli kasut baru..
  7. airy May 14, 2009 at 11:47 AM
    aiyakkk kat TTDI pun ada org mencurik gak ker.....eeeee memang keji...
  8. CiKaLi May 14, 2009 at 10:38 PM
    gud luck bli kasut.. g petaling street la..

Something to say?