Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cinta dalam hati

Category: By Pyromaniac
Pagi isnin..aku terbangun awal pukul 4 pagi! terus aku pasang lagu ini..ulang..ulang dan berulang kembali sampai aku terlelap kembali..feelin

Cinta dalam hati -Ungu

mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dengan hidupmu,
dengan hidupmu

telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku

reff:ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja
 

4 comments so far.

  1. airy May 11, 2009 at 8:17 PM
    aduhhh menusuk dalam la lirik dia.....hampir menitikkan air mati neh ahakz
  2. eqbalzack May 11, 2009 at 10:47 PM
    laaaa....nape tak buzz?? boleh kita berym...hehe
  3. Ad May 12, 2009 at 1:03 PM
    wah..ko sedang jatuh cinta ni sebenarnya!!!
  4. Pyromaniac May 12, 2009 at 3:19 PM
    Jatuh cinta??ades aku jatuh katil la lepas dengar lagu nie heheh

Something to say?