Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Final Part: Gamat Langkawi

Category: By Pyromaniac

06 04 09

Gamat Langkawi

Pulau lagenda ni memang terkenal dengan perusahaan gamat yg telah diusahakan berkurun lamanya...dengan ramuan istimewa dan juga khazanah lautan terciptalah satu ubat penyembuh yg mujarab untuk luka dan penyakit yg lain..aku sempat juga sambar 12 botol kecil minyak gamat langkawi yg cukup murah dan sebotol minyak belacak..erkk dan masa nak buat pembayaran tu..aku diberi satu kertas berkenaan artikel yg rating triple XXX. ades itu bukan tujuan utama aku sebenarnya..hehe.malu aku ketika itu..dah la cashier dia seorg aweks! masa nak pulang tu ke airport aku semasa di berada di dalam kereta terdengar satu lagu yg cukup membuatkan aku tersentuh..dah la hujan lebat..sayu dan sejuk ketika itu..aku cuba menghayati lirik tersebut dan bagi aku lagu ini ibarat penutup bagi percutian kali ini..

Lirik Lagu Sempurna - Andra & The Backbone

Kau begitu sempurna

Di mataku kau begitu indah

Kau membuat diriku akan selalu memujamu

Di setiap langkahku

ku kanselalu memikirkan dirimu

Tak bisa ku bayangkan

Hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku

tak kan mampu menghadapi semua

Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku

Kau adalah jantungku

Kau adlah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna

sempurna

Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan terjatuh kau bisikkan dan hapus

semua sesalku

Janganlah kau tinggalkan diriku

tak kan mampu menghadapi semua

Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku

Kau adalah adalah jantungku

Kau adalah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna

sempurna

Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan terjatuhk au bisikkan dan hapus

semua sesalku

Janganlah kau tinggalkan diriku

tak kan mampu menghadapi semua

Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku

Kau adalah jantungku

Kau adlah hidup ku lengkapi diriku

oh sayang engkau begitu sempurna

sempurna

Perasaan aku ketika itu..hurm..tuhan saja yg tahu



















 

2 comments so far.

  1. LannY LennY LeannY June 9, 2009 at 9:48 AM
    pyro...ko tak ke taman buaya ka? then beli minyak buaya....
  2. Pyromaniac June 9, 2009 at 10:35 AM
    taman buaya di sini mcm tak best saja..minyak buaya..nak sapu kat mana tang tu..ehem2

Something to say?