Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Part 14: Underwater World Langkawi

Category: By Pyromaniac

06 04 09

Underwater World Langkawi

Tempat yg wajib dikunjungi..mengapa?terdapatnya penguin yg comel2 berjalan tergedik3..rasa nak peluk cium je setiap seekor penguin di situ..haha..selain dari penguin terdapat juga singa laut dan juga dragon fish..yg tidak terdapat di akuaria KLCC..boleh lihat di blog aku yg terdahulu!... dan kalau nak dibandingkan dari segi hidupan marinenya di KLCC lebih banyak penghuni..di sini kelihatan mcm ikan tak bermaya dan ada setengahnya kosong..
























































 

3 comments so far.

  1. eQbalzack June 10, 2009 at 11:21 PM
    pyro...aku suka entry ni sebab ada ikan...ko tau la kan..aku kan peminat setia ikan2 ni...hehe
  2. Pyromaniac June 12, 2009 at 11:14 PM
    best bila melihat penguin comel2 tu :)
  3. yet June 17, 2009 at 4:40 PM
    wah abg pyro tangkap gambo pembunuh crocodile hunter wakakakak~ dulu kita dtg camera shot pn x bagi amik huhuh...

Something to say?