Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Jalan jalan Cari Makan: Yoshinoya

Category: By Pyromaniac

02 06 09

Yoshinoya Restaurant

Japanese food..nyum aku memang mengemari dari dulu lagi..unagi,sushi,teppanyaki,origami?..u name it! balik dari beli barang kat one utama aku singgah makan malam di restaurant nie..harganya mahal sedikit dari fastfood yg lain...aku suka nasi jepun yg kurang kanji dan juga miso soup nie..arghh abis la aku semakin kerap buat entry makanan nie..kene kutuk ngan seseorang pulak nanti!lantak la memang hobi aku suka makan :)



 

2 comments so far.

  1. Kenangan Lalu June 12, 2009 at 8:28 PM
    Oh yes, makanan Jepun mmg best. Hows it? Bttr than restoran Jepun yg lain2?

    ...Origami? Ne? =D
  2. Pyromaniac June 12, 2009 at 11:10 PM
    haha origami tu bukan makanan..sejenis art buat kertas.. kalau nak makan kertas tu boleh juga kalau lapar
    hehe

Something to say?