Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Muay Thai Superfights 09

Category: By Pyromaniac
13 06 09
Muay Thai
Weekend nie terlalu banyak aktiviti...argh..muay thai..hurm mcm mana aku nak mulakan yer entry nie (mata dah mengantuk esok pulak flight)..aku dari dulu cukup meminati satu series rancangan the contender asia..perlawanan muay thai..dan apabila aku dpt news yg event contender asia 2 akan dibuat di malaysia..aku terus teruja dan tak sabar nak book tiket finale..sebabnya aku dapat menyaksikan secara live peninju2 terkemuka dari serata dunia berkumpul disini..nak jadi seorang peninju tomoi yg hebat bukannya mudah!training yg sukar dan cukup meletihkan..ada masa menyakitkan..peluang sebegini yg jarang ada untuk menyaksikan perlawanan muay thai peringkat malaysia nie aku takkan lepaskan..seronok melihat peninju bertarung..aku rasa mcm nak hempuk je muka sesapa yg aku tak puas hati selama nie..haha...itu bukan tujuan utama nak bertinju :) ..

Perlawanan bermula





Sesi memanaskan badan

balut jgn tak balut bro



Urut urat mana yg masih tersimpul tu


Bro pyro!




sepakan pau





















 

2 comments so far.

  1. CiKaLi June 19, 2009 at 9:28 AM
    la.. ingtkn en pyro kite yg moi thai.. hehe
  2. fIcK a.k.a kaka June 25, 2009 at 9:53 AM
    This comment has been removed by a blog administrator.

Something to say?