Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Subway!

Category: , By Pyromaniac
10 06 09
Subway KLCC
Akhir2 ni aku begitu berat menjaga pasal permakanan nie..kalau nak order mesti lihat pada kandungan kalori makanan..sebab aku tak nak sia2 usaha aku di gym selama berbulan2 dan setiap hari nie pergi ke gym kalau boleh..tak pergi aku rasa cukup bersalah..mentaliti tu dah tertanam dalam diri aku dan tapi Kalau aku tetap pada regime permakanan yg sama results nya pasti hampeh..aku bukannya nak badan mcm body builder yg bagak..bulky dan buff tu..sekadar ada lean toned body dah kira bagus..kalau aku pergi ke MCD sekali sekala aku order fillet o fish n light coke jadi kandungan 300 kalories..sebolehnya permakanan aku dalam 2000 kalorie kebawah..lepas habis dari exhibition tu aku singgah di subway klcc..malas rasanya nak beratur panjang naik tren..biarlah aku melepak sampai ke pukul 7 pasti masa tu kurang org..restoran ni dahulunya aku mcm kurang berminat nak pergi..sebab harganya mahal dan mesti tak sedap..sangkaan aku pada mulanya lah..bile aku mencuba aku dpt rasakan kelainan..mcm makan sandwiches tapi variety..bermcm pilihan ada tuna,beef,chicken..n sos..sedap dan sihat..untuk kesihatan nie jangan la nak berkira sangat..






 

1 comment so far.

  1. Sharif John June 19, 2009 at 12:00 AM
    Lean body is good... ok la tu ... make sure kalori kurang dr 1500 bro... Ur diet dh superb... Keep up the good work...
    tp klu u trainng, 1500 x cukup...

Something to say?