Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

OGA 2009

Category: By Pyromaniac
10 06 09
OGA
OIL & GAS ASIA CONFERENCE AND EXHIBITION
Aghh pagi ni aku mengeluh terpaksa mengosok baju n seluar..sapu kanji bagi nampak keras sikit..mata dah mengantuk nak mengosok pakaian..aku gagahkan diri juga..terpaksa naik public transport ke KL convention center..aku kene jaga booth..nampak ensem sikit hari ni..kebiasaannya aku memang comot berpakaian jean n t shirt berkolar ke office..membe aku kata aku nie keje kilang ke apa..lantak la..kuli gak..tapi berpakaian smart mcm nie buat aku rimas..walaupun aku tahu ada org cuci mata ngan aku..haha..perasan je lebih..aku terpaksa berjalan kaki ke china embassy nak ambik visa..berpeluh basahi satu badan..lepas tu berpatah balik ke KLCC..seharian aku bersama ngan boss mat saleh nie..silih berganti..banyak juga potential client datang bertanyakan tentang service dan product company aku offer..aku jawab dengan selamba n muka confident..sedangkan aku masih baru di company nie..banyak service aku tak cukup familiar with it..pameran OGA nie lebih kepada pertunjukkan product atau services yg ditawarkan oleh company2 yg terlibat dalam bidang nie..jadi pengunjung tak ramai lebih kepada trader..dan bukannya mcm MATTA fair ataupun PC fair..disebabkan lebih dari 20ribu org pengunjung dan juga musim cuti sekolah..tempat makan di KLCC tu penuh..sesak n semak..arghh tertekan bile berhadapan dengan ramai org sebegini..

MY boss

Platform n Drilling Barge




Mat saleh nie ajar main poker plak



Scomi anak menantu ehem2








National Oil company from russia





Awek dari filipin..seksi!nak jual product ke atau tawar service lain :)


tergoda daku kepada dirimu
















 

1 comment so far.

  1. airy June 22, 2009 at 4:35 PM
    i bukan main banyak lagik gambar awek tuh ekeke.....

    eeee teringat time2 keje ngn petroleum company dulu....i one of the comittee members time tuh....sngt sibuk kerjanya tapi best buat event neh...hehe

Something to say?