Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Breakfast

Category: By Pyromaniac
09 06 09
Breakfast
Aghh tetiba bos mat saleh datang di tepi aku melihat apa aku tgh buat..aku ngan selamba je..yeah semuanya bagus..n dia terus blah..haha..hari ni aku cuba mempelbagaikan menu breakfast aku dah muak dengan cereal muesli dan juga susu setiap hari..nasi lemak?bukan aku tak makan tapi pagi2 malas aku nak pergi ke gerai dan makan di office..lebih santai breakfast di rumah pada pandangan aku lah..

 

2 comments so far.

  1. eqbalzack June 15, 2009 at 7:09 PM
    ye ke ni breakfast ko pyro..??

    aku rasa ko selalu breakfast macam lunch je...haha
  2. Sharif John June 17, 2009 at 5:04 AM
    Breakfast terbaik bro... klu nk lari jauh mmg sesuai... ingat nk breakfast mcm ni jgk la

Something to say?