Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Part 3: Dataran Lang

Category: By Pyromaniac
04 04 09
Dataran Lang
Destinasi pertama aku jelajahi selepas berehat seketika di hotel..aku memang letih dan kepanasan..cuaca di langkawi pada masa nie begitu baik..panas pulau..bahang nya..peghh menyengat sampai ke tulang..dan masa aku pergi kali nie..aku pelik dimanakah pelancong yg lain..sunyi sepi..mungkinkah disebabkan kegawatan ekonomi global?kereta sewa pun mark down price dari harga asalnya..aku pun apa lagi sambar la nissan sentra sport..dan kereta nie dikhabarkan baru di angkat oleh tuannya tak sampai 2 minggu dan aku adalah org yg pertama bawak kete nie..sedap woo bau kedai lagi..nak beli di semanjung tak mampu..aku membelek di map..lokasi pertama aku nak pergi dataran lang..kenapa?sebab salah satu landmark langkawi yg perlu dikunjungi..dan satu aku perasan di langkawi pemanduan begitu lancar tak banyak kenderaan..mcm bawak di jalan kg pulak..takde kesesakkan dan jalan jem..santai..alamak aku terima call dari bangkok ...to be continue...p/s aku buat blog di office..huuhuh...memang curi tulang

















 

0 comments so far.

Something to say?