Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Part 4: Jalan Jalan Cari Makan di Pantai Chenang

Category: By Pyromaniac
04 04 09
Pantai Chenang
Mencari restoran yg sesuai memang susah kalau pertama kali pergi ke sesuatu tempat baru..terutama di langkawi terlalu banyak pilihan restaurant..aku tak nak la membazir dengan mengunjungi restoran yg mahal tapi makanan nya yg tak seberapa..selepas pulang dari aktiviti yg memenatkan di bandar kuah..window shopping..aku pun pulang ke hotel..membersihkan diri dan terus keluar untuk hidangan makan malam..setiap penjuru restoran di sepanjang pantai chenang aku jelajahi dan akhirnya aku pun singgah di restoran yg bagi aku nampak biasa je..aku bukannya nak membayar kos perkhidmatan dan dekorasi melampau..bagi aku food quality tu lagi penting dari dekorasi dan service yg terlalu hebat..dan pilihan aku malam nie tak mengecewakan..aku order nasi goreng seafood..keseluruhan nasi goreng aku ni di banjiri oleh sotong,udang dan ketam..puas hati dan harganya amat berpatutan..dan keesokkan pasti akan aku pergi ke restoran ini lagi!








 

2 comments so far.

  1. eqbalzack June 3, 2009 at 6:16 PM
    asyik makan je....mana tak gebuww..!
  2. Pyromaniac June 4, 2009 at 12:52 AM
    makan tu salah satu terapi jugak tu :)

Something to say?