Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Road trip to Morib & Bagan Lalang

Category: By Pyromaniac


2 05 09

Road Trip to Morib & Bagan Lalang

Bila usia dah semakin berumur nie..rasa semakin sunyi..mungkin sebab itu juga la ramai membe aku dah kawin..usia senja mcm nie kawan rapat pun dah berkurangan..boleh dibilang jari..yg ada kawan pun masing2 ada kepentingan sendiri..kalau banyak duit berharta masa itu lah kawan ramai mcm semut bila papa seekor pun takde..lumrah dunia..ini adalah langkah pertama aku buat road trip bersama dengan best buddy aku..dah kenal lama dorang semenjak masa belajar lagi..8 tahun bersama..masa yg cukup lama..mendewasakan diri dan paham perangai masing..menghormati kekurangan dan kelebihan..jarang kitaorg buat perangai yg menyakitkan hati dan perasaan masing..kutuk mengeji tu jauh sekali la..sebab tu la bertahan lama sehingga ke hari ini.melepak tu memang biasa la tapi road trip ini adalah permulaan...planning road trip nie pada mulanya nak pergi area morib..santai ambik angin dan singgah di tempat2 yg menarik..di sepanjang perjalanan tu..dikatakan takde apa yg special...mungkin sebab dah terlalu kerap aku pergi di area sebelah sini..sama jugak dengan bagan lalang..sama saja kalau nak bersantai tu kira OK lah..dan satu persamaan yg ketara kitaorg nie pasal bab makan..hehe itu tak boleh di nafikan la..pergi ke restoran yg sama senandung malam.dah serasi dengan hidangan di sana...pepahat awal2 lagi aku dah sambar..masak cili api pasti terangkat tu!aku rasa di tempat lain susah nak dijumpai makanan istimewa tu..pepahat masak cili api..nyummy.







Pantai Morib





Tempat pendaratan askar india melawan tentera jepun







Pokok Dragon fruits


Sepang Gold Coast




projek hotel de palma tengah dalam pembinaan



Air tengah surut masa nie














Pepahat yg menyelerakan

 

0 comments so far.

Something to say?