Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Day 3:Trip to Bali, Sukawati & Airport Ngurah Rai

Category: By Pyromaniac

12 07 09
Sukawati
Aktiviti terakhir shopping di Sukawati
Sayonara
Masa menunjukkan sudah pukul 5 petang,pak made telah mengingatkan kitaorg untuk beredar..perjalanan ke airport mengambil masa sejam..dan permintaaan terakhir aku untuk memiliki sehelai seluar quicksilver tercapai juga akhirnya..sempat pak made menurunkan aku beli last minute di warehouse sale ler! MCD santapan terakhir kami di pulau bali nie..banyak kenangan sepanjang di sini dan tak lebih lagi atas layanan yg diberikan oleh pak made..thx pak made..service memang tip top, banyak juga tempat tak sempat aku cover antaranya minum kopi bali, melihat permandangan indah sawah padi dan etc..dan banyak juga barang aku bawa pulang ke malaysia nie antara yg paling kelakarnya! aku terpaksa membeli sehelai towel yg berjenama dorce n gabbana disebabkan di hotel aku nie tak disediakan towel!towel paling mahal terpaksa aku membelinya dalam sejarah..dan bende yg lain untuk family dan org yg rapat ngan aku..untuk aku boleh bilang ngan jari sgt le..prinsip aku..utamakan org tersayang ..cheer :)




 

0 comments so far.

Something to say?