Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Manchester United Asia Tour 2009

Category: By Pyromaniac

Manchester United Asia Tour 2009

20 07 09

Bukit Jalil Kuala Lumpur

Petang tu aku telah ditegur oleh awek nie..pyro aku nak tgk bola!apasal ko tak ajak aku..aku mulai merajuk muncung mulut aku tue..ala tambahan plak match man uni n malaysia..my favour team dari dulu lagi..aku takkan lepaskan peluang nie..dah la aku miss peluang sebab aku terpaksa pi ke penang..jadi terus aku pulang tu bergegas suruh kawan aku minah nie belikan tiket untuk aku..thx bersusah payah untuk aku..selepas maghrib je kitaorg gerak..aku tak sabar sebenarnya nak melihat persembahan sulung mic owen nie..walaupun tanpa kehadiran ronaldo..bintang pujaan aku walaupun perangai mcm sial..leh juga tgk kelibat permainan rooney dan ryan gigg..puas hati tak terkata bile dapat melihat dari dekat team pujaan hatiku ini..lantak la org nak kata poyo ke etc sokong man Uni..masa perlawanan hari tu..walaupun memakai jersi man u tapi masa malaysia nak menjaringkan gol nie masing memberi semangat..tapi apabila miss peluang je berbakul kutukan dan yg sinonimnya kayu la ko!bangku..bodo dan yg kelakarnya rita rudaini!abg ko patah kaki..nasib baik la malaysia tak kene belasah..syabas team malaysia n juga man united..menunjukkan persembahan yg terbaik pada malam nie!

malaysia 0 - 2 manchester united
























 

0 comments so far.

Something to say?