Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Bersahur Bersama di Kg Baru

By Pyromaniac
07 09 09
Bersahur bersama di Kg Baru
Malam ni aku tidak dapat melelapkan mata..takut terlepas detik yg bahagia..aku menunggu dengan penuh kesabaran..tidur2 ayam..sekejap celik dan tersedar kembali..apabila aku menerima panggilan telefon yg mengatakan dia akan sampai di greenwood pada pukul 5 pagi..aku bergegas berkejaran mencapai impian aku..nasib baik aku sempat mengejar waktu..pada mulanya aku planning nak bersahur di restoran nasi lemak kg baru bersama dengan si dia nie..tapi dah tutup.takde rezeki apa boleh buat..argh akhirnya aku sempat juga pergi ke restoran kelantan kak som bersahur walaupun pada saat yg terakhir waktu imsak..aku berharap kedukaan aku selama ini akan diubati..sinar bahagia akan kembali..
 

1 comment so far.

  1. airy October 5, 2009 at 4:45 PM
    wahhh dah ada yg punya rupanya....hamboi3 tak citer pown....

Something to say?