Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Karaoke lagi,Jalan Masjid India & Restoran Kak Som

Category: By Pyromaniac
26 08 09
Berkaraoke lagi,Jalan Masjid India, Dataran Merdeka & Restoran Kak SOM
Aku terlajak dari tidur..arghh terus aku call bos aku..aku on leave..nak ambik cuti..terus sambung tidur balik..dan tengah hari tu..aku beraktiviti karaoke di Sunway..petang tu aku meronda di dataran merdeka dan juga jalan masjid india menikmati detik bahagia ini...bukan selalu cuti..time berbuka puasa pula aku memilih restoran kak som..masa nie aku banyak gak la sentap...kuih penyepak?
 

2 comments so far.

  1. Sharif John September 2, 2009 at 4:38 PM
    Salam brooo. terima kasih utk ucapan... sy tgk bro bnyk travel... saya nk jemput g cameron nk? 14hb Nov ni... ok?
  2. Pyromaniac September 3, 2009 at 8:59 AM
    john: cameron?ada apa hiking ke?insyaallah kalau ada peluang

Something to say?