Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Mix feelings di Bukit Ampang

By Pyromaniac

27 08 09

Mixed Feelings

Bukit Ampang

Lokasi yg kebiasaan aku pergi..terutama aku tgh frust,nak cari idea,menyendiri,cari ketenangan..lets say la kalau aku gaduh ngan somebody yg jadi special aku pasti aku akan kesini nanti..my fav place le..dulu aku suka pergi ke KLIA..skrg dah jumpa tempat baru yg lagi dekat..ini adalah tempatnya..kenapala kegembiraan aku kecapi ni sekejap sahaja..arghh..dalam sekelip mata aku menerima berita yg buruk pada hari ini..semalam pun ura ura dah ada tapi aku diamkan sahaja..malam tu aku berpusing di KL sentral..di PWTC dan akhirnya meneruskan perjalanan ke bukit ampang..perasaan aku ketika itu berbelah bagi..turut sama terlibat dlm situasi yg sukar itu..susah aku nak terangkan disini..

 

0 comments so far.

Something to say?