Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kehidupan yg baru

Category: By Pyromaniac
Kehidupan yang Baru
15 08 09
Benda nie aku tak menjangkakan tapi dia datang secara tiba2....tapi aku amat memerlukannya.untuk aku terus menikmati kehidupan ini dengan lebih bermakna..bagi aku amat mustahil untuk mendapatkannya yg betul tulen dan unik kerana kehidupan di zaman moden nie pasti amat sukar untuk menemuinya..banyak yg palsu..fake..tiruan yg pasti mampu mengaburi sesapa saja insan yg tidak bersalah dan tidak berdosa
Aku begitu gelojoh..gopoh..gagap..dan gundah gulana bukan kerana apa..tapi kerana gembira..entah aku berperasan sebegitu..pemikiran aku masa itu hanyalah terarah untuk menyambut kegembiraan ini..pergi ke kajang menikmati detik gembira ini..dan selepas itu aku tersilap langkah lagi..gopoh..dalam rasa yg amat bersalah aku pun pergi ke shah alam,uptown di sana untuk menyambut saat yg gembira ini sekali lagi..aku amat berharap detik kegembiraan ini akan berkekalan selamanya..aku hanya manusia tapi segalanya bergantung kepada yg maha ESA yang mengatur segalanya
 

2 comments so far.

  1. airy September 2, 2009 at 5:17 PM
    herm ada awek la neh....huhu
  2. Pyromaniac September 3, 2009 at 8:56 AM
    airy:awek?single ma..happy tak semestinya ada awek baru ler :)

Something to say?