Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Robotic Explorace

Category: By Pyromaniac
15 08 09
Robotic Explorace
Petang jumaat tu aku terima call dari membe aku..pyro jom masuk explorace ..aku dengan hati berbunga terus setuju..dia ckp aku nie layak la aktiviti lasak mcm nie..keh keh keh..memilih juga kawan dia nie yer..hadiah walaupun tak besar mana sekadar percutian ke phuket..tapi free sapa nak bagi kan..sekadar bayaran RM10 termasuk makan pagi,tengah hari dan barangan cenderamata dan t shirt rasanya tak rugi masuk dlm race nie..pada mulanya aku tak paham konsep explorace nie..selepas join baru aku paham..segala serbi berkaitan dengan mechanical...team aku ditugaskan untuk membina sebiji robot..dan segala info atau clues untuk perlumbaan ini berkaitan dengan robot!..mentang la..ha pyro nie engineer kene reka dan juga pasang robot nie..terkial2 aku nak pasang sorang2..dari segi circuit dan juga badan robot nie..walaupun nampak simple..tapi kalau tak kene gayanya..tak menjadi juga..si membe aku wan ni pun byk membantu termasuk yg lain juga la..walaupun tak berjaya memenangi perlumbaan nie gara gara tertinggal clue!..arghh clue tu penting dalam mana perlumbaan jangan sesekali buang merata..mungkin akan diperlukan di akhir perlumbaan pula..yg melucukan masa masing mengayakan aksi robot..dalam movies transformer!


Membe aku memegang model robot katak yg dipasang oleh kitaorg


mana satu mr pyro nie!



Kitaorg bergaduh sebab tak menang..itu salah ko le..hehe


Mr pyro sebelum bertukar menjadi robot!


Si dia nie la yg buat team kitaorg tak menang..hehe..mana satu pyro nie!
 

0 comments so far.

Something to say?