Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kenangan Silam: Mengimbau Memori luka di Putrajaya

By Pyromaniac
17 09 09
Putrajaya
Masih kah lagi ko ingat aku bergegas pergi ke rumah mu..rungsing apabila ko kelaparan..selepas selesai menjamu selera di restoran sate kajang ko pun mengajak aku mengimbau memori lukamu di putrajaya..
walaupun ianya bukan idea yg terbaik..tapi aku turuti jua..semoga aku dapat mententeramkan hatimu pada ketika itu..ko menunjukkan tempat di mana pernah ko dating dulu bersama your ex dan juga rumah yg pernah ko beli bersama dahulu!..segalanya berkenaan dia ko cerita kepadaku..aku ingin menjadi pendengar setia dan pengubat segala kedukaan yg ko alami..walaupun aku tahu kemampuan ku terbatas dan aku tak mampu untuk mententeramkan ko apabila aku melihat riak muka ko yg kesedihan walaupun ko tak meluahkan nya..aku dapat baca dan hayati apa yg ko rasai..yg paling melucukan pada detik ini ko komen pasal diriku yg suka bergambar senget..mesti posisi senget..kebahak2 aku ketawa apabila ko beritahu pasal hal nie..entah memang tabiat aku bergambar menyenget mcm tu..ko ibaratkan macam menara pisa yg condong!










 

0 comments so far.

Something to say?