Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku: Sri Ratcha..Pattaya

By Pyromaniac




























1 10 09

Sri Ratcha...Pattaya

aku masih ingat lagi yang ko berusaha untuk menghantar aku pergi ke airport nanti..sebelum tu juga ko berharap dapat hadiah dariku..kasut adidas yg seperti ko inginkan..warna sekian2 dan juga jejan..ko cukup meminati kacang peanut yg bersalut..arghh..sebelum bertolak tu aku ngan ko bersama makan mee di airport..kenangan lagi tue!

Ko ingat aku happy ketika di sana..ohh semakin jauh dari ko wat hatiku kalut gile...sampai je di airport suvarnabumi..terus aku call ko..sms..rungsing aku...ko kata aku lambat respons...ko kene paham ngan hp aku yg bermasalah nie..nokia..mempunyai space yg terhad..dan dlm masa yg sama aku sayang nak buang sesetgh sms yg terdpt dalamnya itu...kenangan aku tu..nak call n sms pun mahal..bergegas la aku ke 7 e di sana membeli no thailand supaya murah nak call n roaming dari sana...walaupun job nie hanya 3 hari...nak tunggu masa pulang tu..aduhai..seksanya...balik kl tu bukan main tak sabar lagi rasanya..sampai kan ko sendiri aku boleh tak nampak..nyaris nyaris nak rempuh..bukan aku tak sedar kerana aku ingatkan ko menunggu di luar sana bersama keluarga sabah nie..ko bawak bersama satu keluarga sabah nie dan kita akhirnya makan bersama di sate kajang...apa ko ingat aku di sana ada masa untuk bergembira..mengangkut org bawak balik bilik? gile kah apa..aku mcm nak gile mencari rezeki dan aku pun tak tahu sama ada ko di belakang aku..flirt n curang dengan ku..mana aku tahu..berdate sana sini dengan alasan kebosananmu...

 

0 comments so far.

Something to say?