Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kenangan Silamku: Dugaan dalam perhubungan

By Pyromaniac








25 09 09
Dugaan pertama dalam perhubungan ini
"ayg tgh sedih+ kecewa..x tahu M nk wat mcmane to win ur heart back..kol pn xangkat..msg pn xblk..xreti dh nak wat mcmne..arhh"
25 09 09 11:51
"rasanya blm lg trlewat utk m melakukn sesuatu yg lbh baik slps ape yg trjd ari nie..xplelah yg..sapa2 pn yg sakit ati/trluka..mmg mcm ni..m faham sgt"
25 09 09 12:03
"yg...m buntu..jgn diam mcm nie..m trseksa"
25 09 09 12:18
"rosak binasa sgalanya...xpelah ..maaf xmampu mengubahnya..arghh..xtahu nk ckp mcmane lg..tp xpelah..bila semuanya diakhiri.langkah ini mati mngu ari..tqlah"
25 09 09 18:18
" M kt umah..trpenjara dlm bilik..yg dinanti?yg ditunggu?xmgkin lg akn kembali..maafkan M..jgn brsedih.jgn brduka..sbb m pn mrasa yg sama.."
25 09 09 18:25
"jgn tinggalkan M..jgn trlalu taksub+fanatik dgn semua benda tuh..jgn..pls jgn..if u love me more than that, imhere for u..pls.jgn wat mcm tu..pls"
25 09 09 18:31
"xblh..xblh..ktenangan ayg?M didpn mata..tp kalau ayg nk teruskan?xpe..m xpaksa..namun skali ayg mlangkah kali ni,pastikan ayg xkembali dn menoleh ke arah m lagi"
25 09 09 18:36

entah la kenapa dengan semudah ini ko jahanam kan segala kepercayaan aku terhadap ko..ko flirt dan curang time tiadanya aku..berkenalan di alam maya..dengan alasan aku tiada di sisi ko...ko kebosanan!alasan mu itu...aku menyediakan laptop untuk ko supaya ko dapat mendapat ilmu..dan melengkapkan dirimu dengan persediaan untuk open university..mencari laptop baru yg sesuai utk dirimu kelak nanti dan juga perkerjaan yg baru... menghiburkan dirimu dengan cara yg betul...bukan dengan perkara yg cukup menyakitkan hati aku ini..walaupun ko kata itu hanyalah online..secara maya tapi ko telah killin me softly..arghh sakitnya hati aku ini apabila sanggup ko lakukan begini terhadap aku masa aku tiada..perkara tu hanya lah rahsia antara ko dan aku sahaja..bayangkan kalau ko berada dalam keadaan aku ketika itu pasti ko akan melenting jugak..aku cukup tak paham dengan relationship mu dahulu..ko mengatakan yg si ex ko dulu melarang sama sekali dirimu utk online etc tapi apabila aku memberi kebebasan utk dirimu..dan ko pula sanggup menikam aku dari belakang..apa tujuan mu ini? arghhh tertekannya aku dengan sikapmu ini..aku terus membawa diri..sakit hati..bagimu memang mudah..dan aku sakit hati terus aku pecut ke kuantan.ko kata tak selesaikan masalah tapi itu adalah cara aku!...walaupun aku tak memberitahu ko pada mulanya..tapi at least aku kat kuantan..aku tak klr date sana sini..tak mcm ko..membe aku si eq nie banyak membantu aku masa sukar ini..dia kata bagi la peluang kepada ko..setiap manusia ada buat silapnya..dan aku akhirnya mengalah dan memaafkan kesalahan ko terus aku meluru pulang ke sunway pagi tu juga..melihat keadaan ko yg sengsara aku pun turut sama bersedih..aku masih lagi teringat detik ko menyuruh aku mencium dahimu berulang kali..menyatakan yg aku masih mencintai dirimu itu...
Masa aku tengah wank..biol..sengal..beratus kali aku pasang lagu ni atas katil..mengambarkan perasaan aku masa ini..sakitnya bila cinta aku nie dikhianati!
Kerispatih- Bila rasa ini rasamu
Aku Memang Terlanjur Mencintaimu
Dan Tak Pernah Ku Sesali Itu
Seluruh Jiwa Telah Ku Serahkan
Menggenggam Janji Setiaku
Kumohon Jangan Jadikan Semua Ini
Alasan Kau Menyakitiku
Meskipun Cintamu Tak Hanya Untukku
Tapi Cobalah Sejenak Mengerti
Reff:Bila Rasaku Ini Rasamu
Sanggupkah Engkau Menahan Sakitnya
Terkhianati Cinta Yang Kau Jaga
Coba Bayangkan Kembali
Betapa Hancurnya Hati Ini Kasih
Semua Telah Terjadi
 

0 comments so far.

Something to say?