Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kenangan Silamku: Hari raya yg paling suram

By Pyromaniac

20 09 09
Kelantan Darul Naim
bagi ko ..ko rasakan aku bergembira disana..tapi hatiku bukan di sana..tapi di sunway..ko pernah memberitahu aku dahulu yg ketenangan aku berada di sana..aku cuba paksakan diri aku untuk pulang ke kg menemani family ku...dan ko pernah request supaya aku sentiasa update perkembangan ttg diriku every single minute..bagi ko tak mahu ada communication error..duk mengila la aku mencall ko every single minute..memaklumkan perkembangan aku disini..aku jem di raub dan sepanjang perjalanan aku ke sana aku call tak pernah lekang..sehinggakan mak aku syak semcm..malu aku ketika itu..lantak la bill telepon aku melambong sekalipun asalkan aku dpt menyakinkan ko yg aku tetap bersama ko walaupun aku berada jauh dari sunway..dari dulu lagi ko membantah idea aku untuk pulang ke kelantan dengan alasan aku akan curang la..buat bukan2 berkenalan...arghh kesitu plak ko pikir..usah la..percayalah pada kejujuran aku ni..macam mana aku nak buktikan lagi..aku sedaya upaya cuba untuk menggunakan 3g aku menghubungi ko..supaya ko leh nampak aku dari sana..arghh terseksanya aku apabila berjauhan sebegini..
 

0 comments so far.

Something to say?