Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kenangan Silamku: Kita berdua sebagai taxi driver LCCT

By Pyromaniac
LCCT
One week before raya

Peristiwa yg aku ingat dimana ko ngan aku bersama untuk menjayakan misi menghantar si keluarga sabah nie pulang ke kampung halaman dorang..niat kita mulia tapi yer la aku terkejut gak dengan melayan kerenah dorang tue..ko mula pening kepala menggaru memikirkan betapa banyaknya barang mereka nie..berkotak kotak biskut raya sampaikan tak muat tempat duduk kita berdua..terpaksa buat dua trip..aduhai ranap la kereta kita tue..ketuk kepala aku banyak kali..arghh..yg kesian ye la kita jadi driver kehulu hilir semata mata nak ambik hati org kan..hati org boleh ko jaga tapi hati aku nie...adakah aku nie insan yg paling terakhir dalam diri ko untuk ko pahami hati ini..ko selalu membandingkan teman ko yg lain terutama si budak cina tu dalam blog tu yg cukup memahami ko dan juga yg lain..aku nie sapa bagi ko?arghh sungguh kecewa apabila aku membaca blog ko tue..hancur luluh hatiku ini..mengigil setiap kali membaca setiap pengakuan ko dan ketidak jujuran ko padaku..bagi ko ex ko adalah segalanya..aku nie hanya mcm rumput ditepi jalan yg ko tak perlu pikir..ko biarkan sahaja aku mengubat hatiku ini dan biol keseorangan
 

2 comments so far.

  1. Ad Rifza November 21, 2009 at 9:04 AM
    Huhu..jgn bersedih...cari jer yg lain..hehe
  2. airy November 24, 2009 at 11:17 PM
    perghhh siot tol la dier...

Something to say?