Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku: Wedding day!

By Pyromaniac



3 10 09
Wedding day Keluarga Sabahan
Pagi tu ko ngan aku bersama untuk pergi ke majlis perkahwinan keluarga sabahan nie...yg dahulu ko anggap mereka nie sebagai satu family pada ko..masih lagi ko ingat aku pernah bergambar ngan ko di atas pelamin..dan ko menyakat aku ttg budak sabah nie...arghh..memang kerja ko suka menyakat aku dari dulu lagi..tapi itu bukan alasan untuk aku melenting..biasalah nak bergurau senda kan..ko banyak kali mengomel pasal mereka nie banyak songeh la etc..dan yg kelakar masa nak pergi pada pagi tu..si housemate ko tu boleh tersesat ikut jalan jauh dan dalam masa tak sampai 10 minute kita sudah sampai di destinasi kita klang..masa malam tu juga aku ngan ko tension apabila terpaksa menunggu lama sedangkan terlalu keletihan nak mampus puas kita travel untuk berhari raya...
 

0 comments so far.

Something to say?