Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Mimpi ngeriMu

By Pyromaniac
Mimpi ngeri Mu

Aku dapat merasakan perubahan yg bagus terdapat pada diri ko tu..ada satu pagi tu aku dpt tahu yg ko bangun subuh pagi bersembyg subuh..terkejut aku..aku keheranan..tapi aku mendiamkan diri sahaja..dan akhirnya aku suruh ko bercerita ..share kisah mimpi ngerimu dengan ku..ko pernah bercerita mimpi ngeri yg menakutkan di mana ko telah diheret oleh lembaga hitam..didalam bilik mu sendiri..puas ko melalak sampaikan bilik ko berterabur..dan ko bercerita kisah ko pergi sembyg di surau..yg mana semua org melihat ko tak habis selesai lagi menunaikan sembyg..aku cukup kesian dengan apa yg berlaku...ko meminta aku untuk mendapatkan buku sembyg..dan keesokkan aku bawa untuk mu..biarlah walaupun aku ngan ko ditakdirkan berpisah buat selamanya pada masa aku menulis entry nie..diharap kan buku itu dapat menjadi pedoman buatmu selamanya..supaya ko jgn terlalu hanyut dengan dunia mu itu
 

0 comments so far.

Something to say?