Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku: Newspaper The Star saturday edition

By Pyromaniac
Newspaper
The Star
Every Saturday
Setiap hari sabtu je..pasti aku rungsing..kerana apa aku takut terlupa nak beli newspaper the star untuk ko..aku sebolehnya tak mahu ko kerja mcm nie..kais pagi makan pagi dan kais petang makan petang..aku nak ko berjaya grab dan dapatkan apa yg pernah ko kecapi pada suatu masa dahulu..tanpa mengharapkan belas ikhsan dari sesiapa pun...aku nak ko dapat membantu family ko di kg terutamanya adik perempuan ko yg masih belajar di politeknik kok lanas dan juga mak ko sebagai ibu tunggal..aku nak ko lupakan kisah silam ko itu..kenangan pahit ko bersama ex ko..selama 4 tahun korang pernah bersama..aku nak ko hidup bersama ku walaupun aku tahu tak sesempurna ex ko tu tapi aku akan menjadi yg terbaik..dan aku mahu ko menyambung study mu yg pernah tertangguh seketika dahulu..membayar yuran dan membeli laptop aku..itu saja lah harapan aku sebenarnya
p/s: aku dah lama tak membeli paper the star nie since aku dah berjaya mendapatkan kerjaya tetap aku nie..dahulu masa study setiap hari rabu dan sabtu pasti aku akan mendapatkan nya..dan ada masa ko pernah memarahi aku kerana menyusahkan diri aku sendiri pusing satu KL untuk mencari paper the star nie..ko kata aku suka wat kerja gila..mesti la aku gile apabila my love aku nie sampai bila nak kerja mcm nie!
 

0 comments so far.

Something to say?